PracaGrupypl.praca.dyskusjekary dla pracodawców mają być zaostrzone › Re: kary dla pracodawców mają być zaostrzone
    From: Any User <z...@u...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kary dla pracodawców mają być zaostrzone
    Date: Tue, 13 Mar 2007 14:18:04 +0100

    > Pamietam scene z pewnych targow, gdzie personel organizacji unijnej wraz
    > z uczestniczacymi przedsiebiorcami (male firmy) przygotowywal stoisko w
    > wieczor przed rozpoczeciem. Kierownik calego projektu (z organizacji
    > niemieckiej) i najwazniejsza persona chwycila za miotle i inne
    > urzadzenia i bardzo aktywnie uczestniczyla w pracy, ktora w tym momencie
    > polegala glownie na sprzataniu, przesuwaniu, ustawianiu i innych nisko
    > wykwalifikowanych pracach.
    > Ja w tym nie widzialam nic dziwnego, ale ze strony przedsiebiorcow daly
> [...]

    Fatalne nastawienie? A popatrz na to od strony motywacji. Gdyby
    kierownik miał zapieprzać tak samo, jak jego podwładni, to po co
    właściwie ktokolwiek miałby być kierownikiem?

    Cała ścieżka kariery opiera się na tym, że robi się coraz mniej, coraz
    łatwiej i zarabia coraz więcej. Do tego decyduje się o losach
    podwładnych, oraz jest się coraz trudniejszym do zwolnienia.

    Pytam więc, jaki mas lepszy pomysł na organizację pracy w firmie?

    --
    Więcej na ten temat przeczytasz w moim blogu:
    http://pracownik.blogspot.com