PracaGrupypl.praca.dyskusjekary dla pracodawców mają być zaostrzone › Re: kary dla pracodawców mają być zaostrzone
  • Data: 2007-03-14 09:30:19
    Temat: Re: kary dla pracodawców mają być zaostrzone
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Any User wrote:

    > Nie kręci mnie bat. Użyłem przenośni. "Niestety" też wbrew pozorom nie
    > odnosiło się fizycznie do bata, gdyż przychodzą mi na myśl znacznie
    > bardziej wyrafinowane sposoby, z wykorzystaniem jedynie psychiki
    > podwładnego.

    Ale po co?
    Na pewno wiesz, ze o ile stres czy inne negatywne emocje potrafia byc do
    pewnego momentu (przy umiarkowanym ich poziomie) motywujace, to gdy sie
    z nimi przesadzi, bardzo szybko spada wydajnosc, motywacja i morale.
    Zadreczajac ludzi nie osiagniesz niczego pozytywnego. Jesli wciaz
    pragniesz to robic, to nasuwaja sie przypuszczenia, ze sprawia Ci
    przyjemnosc samo dreczenie, a nie praktyczne korzysci, jakie mozesz z
    tego odniesc.

    > Tak, zdaję sobie z tego sprawę.

    A moze zdajesz sobie tez sprawe, skad sie to bierze? Nie widzialam
    jeszcze czegos takiego.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533