PracaGrupypl.praca.dyskusjekary dla pracodawców mają być zaostrzone › Re: kary dla pracodawców mają być zaostrzone
    From: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kary dla pracodawców mają być zaostrzone
    Date: Thu, 8 Mar 2007 18:29:04 +0100

    news:slrneuvub5.ha.januszek@lexx.eu.org...

    (...)

    > Mnie to nie dziwi bo na dluzsza mete takie pseudo uprawnienia
    > najmocniej bija wlasnie w pracownika...

    Chyba za dużo sluchałeś wiadomego zrzeszenia dużych pracodawców...
    We w miarę kulturalnej firmie w ogóle nie ma tematu, a zbytnio upierdliwych
    pracowników nie popieram.
    Są jednak takie miejsca, gdzie _jakakolwiek_ poprawa sytuacji pracownika jest
    istotna. I to poprawa wymuszona niestety nie przez niego, bo po prostu od razu
    widać, że ktoś, kto tam pracuje zwyczajnie nie ma innego wyjścia, albo wydaje
    mu się, że nie ma innego wyjścia (co na jedno wychodzi) i nie będzie się
    aktywnie ubiegał się o jakiekolwiek prawa. Pokusa, żeby takiego pracownika
    mniej lub bardziej chamsko wykorzystać jest aż nadto oczywista.
    W kontekście takich firm jakoś dziwnie brzmi to zwiększanie uprawnień
    pracownika. Jakich, k.. uprawnień ? Nazwijmy rzecz po imieniu: chodzi o to,
    żeby zwykły złodziej, przepraszam, kluczowy w regionie pracodawca, płacił za
    pracę albo nie narażał zdrowia i życia ludzi.
    Osobiście nigdy w takim miejscu pracować nie będę, ale przypadkiem trochę za
    dużo zobaczyłem i nie wydaje mi się, żeby regulacje prawne o których mówimy,
    miały doprowadzić do jakiegoś gospodarczego załamania...

    e.