PracaGrupypl.praca.dyskusjekary dla pracodawców mają być zaostrzone › Re: kary dla pracodawców mają być zaostrzone
  • Data: 2007-03-08 16:36:50
    Temat: Re: kary dla pracodawców mają być zaostrzone
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:45f02357$0$13195$f69f905@mamut2.aster.pl camel
    <g...@f...gotdns.com> pisze:

    > Wypisujesz już farmazony. Czy to efekt zacietrzewienia polemicznego? A
    > więc odpuść.
    Niestetety zupełnie nie przywiązuję wagi do twego zdania w tej materii,
    twoje rada także jest mi całkiem zbędna - wybacz więc szczerość, ale po
    prostu całość oleję. Co ty w końcu masz do oceniania czy mi coś przeszkadza,
    czy też nie?
    Ale w drodze rewanżu też udzielę ci rady, z którą naturalnie zrobisz co
    zechcesz: nie bierz całkowitego rozbratu z mediami i publikatorami, one są
    jednak jakimś źródłem informacji. Czytaj, oglądaj, myśl, a będziesz miał
    szansę czegoś się dowiedzieć, zaś po pewnym czasie być może nawet coś
    sensownego powiedzieć.

    --
    Jotte