PracaGrupypl.praca.dyskusjekary dla pracodawców mają być zaostrzone › Re: kary dla pracodawców mają być zaostrzone
    From: "CZYŚCIWO" <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kary dla pracodawców mają być zaostrzone
    Date: Thu, 8 Mar 2007 16:51:42 +0100

    news:esp8bt$g7t$1@news.dialog.net.pl...

    > Po trzecie - mnie tam nie przeszkadza, że ileś tam tysięcy naiwnych
    > bałwanów koczuje za granicą byle gdzie na dziko albo gnieździ się po
    > kilkanaście osób w byle jakim lokum i z pocałowaniem w łapę bierze robotę
    > na zmywaku, sprzątanie albo inne równie atrakcyjne zajęcie.

    Parę lat temu w czasie przerwy sniadaniowej w pewnej firmie dyskutowaliśmy o
    wyjeżdżaniu na zachód do roboty.
    Jeden z kolegów z działu prawie wykrzyczał, że w życiu nie pojedzie tam
    robić, bo ma swój honor, nie będzie robił "prywaciarzowi na kapelusz", nie
    da sobą dla paru groszy poniewierać, szanuje swoje zdrowie i nie ma za nic
    szacunku dla tych co tak robią.
    Nasz dział to był dział budowlany na pewnej kopalni, przerwa sniadaniowa
    miała miejsce w szybie wentylacyjnym, gdzie przy pomocy młotów udarowych,
    które trzeba było trzymać we dwóch, rozwalalismy ścianę żelbetową za którą
    pracował na full wentylator wciskający powietrze na dół kopalni, śniadanie
    jedliśmy siedząc na drewnianych skrzynkach, gumiaki z przepoconymi onucami
    na nogach zabezpieczały nas przed błotem, które tworzyło się z odłupanego
    betonu i cieknącej wody, firmowe kufajki tez były oczywiście ubłocone i
    przepocone a skrzynki na których siedzieliśmy do konsumpcji postawilismy za
    pracującym kompresorem, bo od strony już nadkutej ściany był taki cug, że
    baliśmy się, aby nam kanapek na dół nie porwało.
    Postawe kolegi można pewnie patriotyzmem nazwać.

    --
    CZYŚCIWO tekstylne odnawialne= brak odpadów!
    www.mewa-service.pl