PracaGrupypl.praca.dyskusjekary dla pracodawców mają być zaostrzone › Re: kary dla pracodawców mają być zaostrzone
  • Data: 2007-03-08 15:43:58
    Temat: Re: kary dla pracodawców mają być zaostrzone
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:slrnev09im.dl8.januszek@lexx.eu.org januszek
    <j...@p...irc.pl> pisze:

    > Bo pracodawca musi zabiegac o pracownika co najwyrazniej dziala lepiej
    > niz ta cala pseudoochrona ktora tak tu nam lansujesz.
    Jesteś dziecinny. Środki prawne stosuje się wtedy, gdy jest to potrzebne. I
    wtedy one muszą być gotowe do zastosowania.
    Ty zaś prezentujesz infantylny pogląd, że teraz jest lato to po co ciepła
    kurtka, bo jak lato jest teraz, to będzie zawsze.

    > Nie prawda. Wyjezdzaja i glupi, i madrzy. Przy czym Ci pierwsi szybko
    > wracaja.
    Nie zmienia to faktu, że wyjazd nie jest dowodem mądrości.
    A "nieprawda" pisze się razem.

    > Kilkadziesiat tysiecy na 3 mln osob, ktore wyjechalo... ;)
    Rzuciłem tę liczbę nieco z kapelusza - to fakt. Ale jeśli bliższa prawdy
    jest liczba kilkuset tysięcy, to także mi nie przeszkadza.

    > Bo nie moge cicho siedziec, kiedy widze bzdury jakie klepiesz.
    To na szczęście tylko twoje zdanie, ergo - bez znaczenia.
    Tak sobie z lekka trzepnąłem grupę pod kątem twoich postów. Nigdzie nie
    natrafiłem na nic merytorycznego, żadnych odwołań do przepisów, źródeł,
    wykładni. Same puste, niczym konkretnym nie poparte wywody, nonsensowne
    opinie, niekiedy głupawe odzywki.
    Niczego nie można się od ciebie pożytecznego dowiedzieć, a uczyć cię chyba
    także próżny trud. EOT zatem.

    --
    Jotte