PracaGrupypl.praca.dyskusjejak zachęcić kandydatów do składania CV? › Re: jak zachęcić kandydatów do składania CV?
    From: warlock24 <w...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak zachęcić kandydatów do składania CV?
    Date: Thu, 05 Jul 2007 01:56:33 -0700

    On 5 Lip, 08:04, "Gregor" <f...@w...pl> wrote:
    > My stawiamy w zasadzie na ludzi świeżych po studiach bez wymaganego
    > doświadczenia.

    Wybacz ale jeszcze nigdy nie widziałem ogłoszenia o pracę dla
    programisty w którym nie byłoby napisane że wymagaja mniej niż 2 lat
    doświadczenia :) Ogłaszałeś się w jakichś portalach typu pracuj.pl?

    > Stawiamy na rozwój i naukę naszych systemów i frameworków, więc nie w tym
    > problem

    Może jednak w tym :) Kiedyś chciałem zostać programista dziś
    programowanie jest dla mnie czymś w rodzaju rozwiazywania krzyżówek. Z
    rozmów jakie wtedy prowadziłem z bardziej doświadczonymi od siebie na
    różnych forach dyskusyjnych wynikało że to jest najgorsza robota jaka
    można dostać - poprawianie błędów po poprzednikach, którzy nie
    zostawili po sobie nawet jednej linijki dokumentacji badź tuż przed
    zwolnieniem specjalnie popsuli kod źródłowy frameworka żeby zrobić na
    złość pracodawcy. Czyli do frameworków open sourcowych przynajmniej sa
    jakieś tutoriale i da się je zrozumieć :D

    Drugim powodem jaki przychodzi mi do głowy może być konieczność pracy
    w siedzibie firmy. Nie zostałem profesjonalista w zasadzie tylko dla
    tego że mieszkam w małej dziurze i nie byłem w stanie przeprowadzić
    się do dużego miasta. Brałeś pod uwagę pracę zdalna? Zatrudnianie
    młodych na takich warunkach może być ryzykowne ale cóż poczać.

    :)