PracaGrupypl.praca.dyskusjejak i gdzie szukacie pracy dla siebie? › Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
    From: "Jotte" <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
    Date: Sat, 25 Mar 2006 02:25:55 +0100

    W wiadomości news:8st822dsrgfs01tcdpoj225scmk5gkdtrs@4ax.com Bremse
    <bremse{usun.to}@wp.pl> pisze:

    > posunąć (choć nie mogę tego wykluczyć, wszak - nigdy nie mów "nigdy").
    > No to jest wyścig szczurów. Generalnie jeśli nie jesteś rentierem, to
    > i tak jesteś uczestnikiem tego wyścigu.
    Nie dorabiaj faktów do teorii, to cienizna.
    Nie biorę udziału w zawodach szczurów. W nich biorą udział - jak sama nazwa
    wskazuje - szczury. Koniec kropka. Wali mnie, co kto o tym sądzi.

    > No i dobrze że pytał! O to w tym chodzi. Już Ci to kiedyś tłumaczyłem
    > - rekrutacja to jest taki taniec godowy - wszyscy głupio się
    > uśmiechają i pierdolą od rzeczy, a w rzeczywistości chodzi tylko o to
    > co, kiedy i za ile. Chodzi też o to żeby pracodawca sądził, że
    > człowiek którego zatrudnił to najlepszy wybór, mimo że tak nie jest.
    Ja Ci też tłumaczyłem i - jak widać - poskutkowało. Taniec godowy to takie
    zachowanie niektórych gatunków _zwierząt_.
    Zwierząt, nie ludzi. A szczur to zwierzę, prawda?

    > Mimo wszystko postaraj się zrozumieć rekrutera.
    Po co? Nie lepiej zrozumieć całość procesu?
    Rekruterem nie zostaje się przymusowo, to świadomy wybór.
    Trzeba zrozumieć mechanizm, a to nie jest trudne.
    Spójrz na jeden z najbardziej jaskrawych przykładów ugnojenia się polactwa.
    Mam na myśli sieci super i hipermarketów typu Biedronka, Plus, Lidl, Tesco,
    Leclerc, Geant, Auchan, Kaufland, Castorama, Leroy itp.
    Wszystko własność niepolska. Ale polska załoga. I nierzadko polskie bydlę
    gnoi swoich rodaków służąc swoim zagranicznym panom. Polski hurtowy wysyłacz
    CV i LM spłaszczy się przed służącym zagranicznym pracodawcom polskim
    rekruterem. A jak już uda mu się otrzymać stanowisko np. kierownika działu
    albo chociaż kierownika brygady sedescleanerów, to gorliwiej niż ktokolwiek
    inny będzie własnych rodaków gnębił, donosił na nich do zwierzchników itd.
    Wiem, że uogólniam i upraszczam, ale nie chcę się rozwlekać, a przecież
    wiesz o co mi chodzi.

    BTW: posądzałes mnie o socjalistyczne odpały; a jak zniesiesz teraz mój
    odpał narodowy? ;)))

    > Ten człek ma tabelkę,
    Tam zaraz człek... ;)

    > którą musi wypełnić tzn. zainteresowania, miejsce urodzenia kandydata
    > i co tam w tym ISO mu napisali.
    Czemu musi? To on jest robotem-idiotą, który nie myśli, nie wie co robi i
    komu się wysługuje?

    > Jak się mnie pytają o zainteresowania,
    > to odpowiadam szczerze (mimo że w CV tego nie piszę, bo nie mam po
    > co), ale też nie mówię wszystkiego
    No to bardzo brzydko, fu. ;)
    Trzeba prawdę mówić, nie oszukiwać na dzień dobry przedstawiciela
    potencjalnego pracodawcy. Jak to wygląda, co? ;)))

    Jotte