PracaGrupypl.praca.dyskusjejak i gdzie szukacie pracy dla siebie? › Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
  • Data: 2006-03-25 20:30:35
    Temat: Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości <news:e03pbd$6hr$1@news.dialog.net.pl>
    Jotte <t...@W...pl> pisze:

    > Myślisz, że robiłem "wszystko"?

    Jeśli inni robili/robią 'wszystko', a mimo to nie oni, lecz Ty wygrywasz, to
    siłą rzeczy również musisz robić 'wszystko' (a nawet więcej ;-). To chyba
    logiczne. Po prostu trudno mi uwierzyć, że urodziłeś się i do chwili obecnej
    nie robiłeś nic, lub niewiele, a mimo to byłeś lepszy niż inni. Jakoś nie
    sądzę, byś był geniuszem ;-)

    > No właśnie, że nie. Po prostu z nikim nie konkurowałem, czemu tego nie
    > chcesz przyjąć do wiadomości?

    Czy chcesz powiedzieć, że do tej pracy/stanowiska nie było innych kandydatów
    oprócz Ciebie?
    Że wysłałeś swoje CV od niechcenia, a firma od razu, z marszu przyjęła
    właśnie Ciebie do pracy, choć:
    1.) nie szukali wtedy nikogo innego
    2.) szukali, ale uznali, że skoro Ty się zgłosiłeś, to już nie będą
    przeprowadzać rekrutacji
    Jeśli tak, to albo miałeś kupę szczęścia albo w jakichś dziwnych miejscach
    pracujesz [1] albo po prostu konfabulujesz ;-)

    [1] dziwnych, bo zatrudnianie kogoś, kogo się w danej chwili nie potrzebuje,
    albo branie kogoś "z ulicy" bez sprawdzenia, czy może ktoś inny będzie
    lepszy, jest cokolwiek kuriozalne

    --
    PozdrawiaM