PracaGrupypl.praca.dyskusjejak i gdzie szukacie pracy dla siebie? › Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
  • Data: 2006-03-23 23:23:57
    Temat: Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
    Od: mgl <a...@f...email.com> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:

    > Pewnie. Można też częściowo zajść w ciążę albo - sorry, ale chcę to
    > powiedzieć bez interpretacji rozszerzającej - zostać troszkę kurwą.

    Takie porównania to wiesz... można też rozumieć pojęcia "kultura" albo nie.

    Masz jakieś traumatyczne doświadczenia z procesów rekrutacyjnych? Ktoś
    Cię przeczołgał? Wysłanie aplikacji i rozmowa kwalifikacyjna to jak
    zgłoszenie się do przetargu i negocjacje. Co nienormalnego w tym
    widzisz? Szukam ciekawego przetargu, przygotowuję ofertę, uzgadniamy
    warunki. Odbieranie niepowodzenia jako poniżenie to z całą pewnością
    przesada. Staram się od kilku postów zrozumieć podstawy Twojego punktu
    widzenia, ale gdzieś tam kryję się chyba jakaś mroczna tajemnica :).

    --
    mgl