PracaGrupypl.praca.dyskusjejak i gdzie szukacie pracy dla siebie? › Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
  • Data: 2006-03-24 12:10:19
    Temat: Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
    Od: "psd" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak z ciekawosci - czemu koniecznie kobieta (a nie facet) i > --

    Wyłącznie dlatego, że ta osoba musiałby podróżować z dyrektorką. Koszty są
    tańższe, bo można wziąć 1 pokój zamiast 2. Poza tym chcemy uniknąć
    podejrzenia od zazdrosnych małżonków.

    >czemu cv bez zdjecia byly traktowane jako drugiej kategorii?

    Też kiedyś zastanawiałem się nad tym, kiedy szukałem pracy, ale teraz, kiedy
    siedzę po drugiej stronie, to widzę, że tak naprawdę bardzo mało wiem o
    kandydacie. Każda informacja przybliża mnie do niego, zdjęcie, list
    motywacyjny, zainteresowania, data urodzin, miejsce zamieszkania, miejsce
    urodzenia itd...
    Szukałem grafika i myślałem, że grafik powinien umieć zrobić dobrze własne
    zdjęcie. Poza tym myślę, że tu działa podświadomość. Jeśli wszyscy wysyłają
    CV ze zdjęciem, a nagle jedna osoba nie, to ma się wrażenie jakby ona jest
    trochę inna. Oczywiście w naszym przypadku wygląd nie ma żadnego znaczenia
    zwłaszcza, że każdy może wyglądać zupełnie inaczej niż na zdjęciu ,ale
    zjdęcie daje większą szansę na rozmowę. Póżniej powróciłem do tych CV bez
    zdjęcia, bo nadal pamiętam, że kiedyś też wysłałem je bez zdjęcia. Nie wiem
    jednak, czy inni rekruterzy tak postępują.