PracaGrupypl.praca.dyskusjeimprezy firmoweRe: imprezy firmowe
    From: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: imprezy firmowe
    Date: Sun, 13 Mar 2005 23:21:03 +0100

    Użytkownik "T.Omasz" <t...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:opsnlju3fxz2c1mg@blaster...

    > Czekam z niecierpliwością na podanie źródeł tej kompilacji.

    "organizowanie czasu wolnego pracownikom przez firme prowadzi do tego,
    że wujek Stefan [...] następnym razem będzie
    widziany na własnym pogrzebie..."
    "Szef to szef, koledzy z pracy to koledzy z pracy"
    "pracuję dla
    pieniędzy, a bliskie relacje rezerwuję dla rodziny, przyjaciół, kolegów. "
    "Imprezowanie z udziałem szefa nie jest imprezowaniem"
    "do pracy sie chodzi pracowac.. po pracy sie zapomina o pracy.. ja mam
    takie podejscie.."

    I.

    PS. dajemy juz wstawke [flame] do naglowka czy jeszcze nie? ;)