PracaGrupypl.praca.dyskusjeimprezy firmoweRe: imprezy firmowe
  • Data: 2005-03-13 22:33:04
    Temat: Re: imprezy firmowe
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:opsnk3isdbz2c1mg@blaster T.Omasz
    <t...@f...pl> pisze:

    > Do życia potrzeba kateringu, kobiet, knajp, książek, kwiatów, kina.
    > Wszystkie ww. wymagają - NIESTETY - pieniędzy.
    > By mieć pieniądze, trzeba - NIESTETY - pracować. Trzeba - NIESTETY -
    > poświęcić część swojej wolności, swego czasu, swego intelektu. Po to, by
    > móc żyć _swobodnie_ przez _resztę_ czasu.
    > "Taka jest moja koncepcja, tak ja to widzę.
    > Oni - wadliwi myśliwi, ja jestem prawdziwy myśliwy" :)

    A ja widzę to tak:
    Kiedyś w firmie, w której ładne parę lat temu pracowałem zorganizowano
    zgodnie z nowomodą taką imprezę "integracyjną". Naprawdę chodziło oczywiście
    o coś zupełnie innego. Juz wtedy wiedzieliśmy "who is who" więc 80%
    pracowników rozeszło się w ciągu może 2h. I spotkaliśmy się wszyscy na rynku
    we Wrocku przy piwie, a kierownictwo + włazidupy zostali sami i nawet nie
    dali rady zeżreć tego, co było do zeżarcia.
    Innym razem w firmie mojej kobiety zrobiono imprę na otwarcie nowej siedziby
    i prawie nikt nie przyszedł. Było ok. 10 (dziesięciu) osób z blisko
    100-osobowej firmy. I dobrze.
    Krótko - uczestniczenie w imprezach organizowanych i finansowanych przez
    właścicieli firm nie jest ani ścigane przez prawo, ani nie jest obowiązkowe.
    ;))
    Ale - cholera - trzeba się szanować panie i panowie, bawmy się i
    odpoczywajmy w odpowiednim towarzystwie, nie zaniżajmy poziomu.
    Należy oddzielić pracę od życia prywatnego.

    Jotte