PracaGrupypl.praca.dyskusje...handlowców... handlowców... handlowców... i tak w kółko!Re: ...handlowców... handlowców... handlowców... i tak w kółko!
    From: "mhl999 " <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ...handlowców... handlowców... handlowców... i tak w kółko!
    Date: Fri, 18 Mar 2005 09:42:44 +0000 (UTC)

    Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A może tak podasz nam - do publicznej wiadomości - jakie to autorytety,
    > wiedza i doświadczenie zawodowe stoją za Tobą?
    autorytet - klienci
    wiedza i doswiadcznie - praktyczna, branza wyskokowa (alkohole) - 7 lat
    oraz uslugi (reklama) - 5 lat

    > Szczególnie dotyczy to sprzedawców gazet.
    > Już przed moimi oczami stoi wizja tej wiedzy o gatunkach papieru,
    > rodzajach farb drukarskich, metodzie łamania i kolportażu pism...
    > Nie sądzisz, że masz w zwyczaju uogólniać?

    ja uogolniam a ty podajesz przypadki paranoidalne:)

    ale idac twoim tokiem myslenia pracownik np. w wypozyczalni video i dvd
    powinien znac technologie produkcji tych nosnikow itp:)

    > Chyba, że bycie handlowcem to dla Ciebie (to na prawdę pisze się z
    > WIELKIEJ litery) tylko i wyłącznie sprzedawanie kontraktów opiewających
    > na kwoty sześcio cyfrowe... w euro.

    wole male literki jak i mniejsze kwoty

    > Ale chyba papieru toaletowego to sam dla siebie nie produkujesz, tylko
    > KUPUJESZ?

    nie produkuje i nie zamierzam

    > Wiesz, że to też handel, a sprzedający ten produkt jest handlowcem?

    zgadzam sie

    > handlowiec: "To najlepszy na świecie papier toaletowy!"

    w sumie bardzo podoba mi sie ta teoria:)

    > Koleżanka kulturalnie się przedstawiła, napisała co w życiu robi, możemy
    > sobie oszacować ile ma lat, a Ty?
    ja mam 30 lat, a to ze studiuje nie oznacza nie nie pracuje,
    przez co moze posiadac pewne doswiadczenie jednak jej stwierdzenie
    bylo zbyt optymistyczne.

    > na jakim stanowisku pracujesz
    wlasciciela firmy, jesli to mozna uznac za stanowisko

    kazdy robi to co lubi:)

    > A kto się gwniewa? ;-)

    na szczescie nikt :)

    > Ooo... A może tak Alfa i Omega podpowie malutkiemu Piorusiowi, gdzie (w
    > jakiej branży) szukać pracy, skoro dziennikarstwo takie be.

    nie powiedzialem, ze dziennikarstwo jest be
    jednak jesli szuka pracy w tym fachu i mu to nie wychodzi
    to powinien sie zastanowic nad innymi swoimi zainteresowaniami oraz
    umiejetnosciami, ktore jako dziennikarz z cala pewnoscia posiada.

    > No ja nie mogę. Jesteś człowieku ponadprzeciętny.

    lubie sie wyrozniac z tlumu:)

    > demoKracja

    dziekuje za korekte :)

    > pojęcia precyzyjnie zdefiniowane. Vide konstytucja, prawo karne i prawo
    > prasowe. Zapraszam do lektury. Może Ci się to w życiu przydać.

    oczywiscie, a prawo jest dla wszystkich, co zycie pokazuje:)

    > Pitt
    wojtek