PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy kobiety odkładają posiadanie dziecka? › Re: czy kobiety odkładają posiadanie dziecka?
  • Data: 2007-05-30 00:02:54
    Temat: Re: czy kobiety odkładają posiadanie dziecka?
    Od: sz <s...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:

    > O wiarygodne źródło pytałem, co mnie twoje opinie obchodzą?

    90% wydaje mi sie calkiem prawdopodobne. wiekszosc przychodow budzetu z
    pitu pochodzi z pierwszego progu.

    oczywiscie tak naprawde ta wiekszosc obywateli zarabia o wiele wiecej
    niz dostaje ale placi zusy i podatki i dzieki temu ma zapewniona darmowa
    sluzbe zdrowia, darmowa edukacje, gwarantowane emerytury, swobodnie
    rozdawane renty, i rozne inne atrakcje panstwa opiekunczego.

    jak zwykle w ekonomii trzeba wybrac na co wydajemy pieniadze.
    panstwo wybralo ze wydajemy na powyzsze przywileje.
    no i na dzieci juz nie wystarcza.
    albo - albo.

    wiec rodzeniem dzieci moze bez wyrzeczen zajac sie 10%-20%
    najbogatszych. a reszta na zasadzie survivalu... ale za to mamy dobrobyt
    i panstwo solidarne ;-)

    sz.