PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy kobiety odkładają posiadanie dziecka? › Re: czy kobiety odkładają posiadanie dziecka?
  • Data: 2007-05-30 00:21:24
    Temat: Re: czy kobiety odkładają posiadanie dziecka?
    Od: "john" <j...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    no VAT w USA tez jest ale mniejszy, nie przesadzaj ze dochodowego sie nie
    oplaca sciagac i nikt go tam nie placi, no u nas moze nie. Troche mi
    momentami traci to demagogia JKM. Co do lapowek tez bym nie byl taki pewien,
    cale towarzystwo z preziem na czele jak teraz wychodza sprawy bralo i to
    niebagatelne kwoty. Dla budzetu dlatego nie bylo i nie ma z takich firm
    zadnych wplywow. A ZUS to tez placa od nie najwyzszych plac, managerowie sa
    na roznych rodzajach dzialalnosc badz to obcokrajowcy wiec sprytnie omijaja
    skladki.
    Uzytkownik "sz" <s...@b...no> napisal w wiadomosci