PracaGrupypl.praca.dyskusjebadania lekarskie pracownika, który zwiał › Re: badania lekarskie pracownika, który zwiał
  • Data: 2012-06-20 11:04:23
    Temat: Re: badania lekarskie pracownika, który zwiał
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomaszek wrote:

    > Na razie można powiedzieć, że on naciągnął nas.
    > Nie zrobił nic, co przyniosłoby firmie dochód, zwiał bez
    > wypowiedzenia, my ponieśliśmy koszty i poniesiemy jeszcze w postaci
    > jego wynagrodzenia oraz ekwiwalentu za urlop. Bo tak niestety się
    > składa, ze nawet przy zwolnieniu dyscyplinarnym ekwiwalent za
    > niewykorzystany urlop się należy. Więc nie wiem, kto tu kogo naciągnął :/

    A możesz wskazać, w którym momencie on zrobił coś
    co byłoby niezgodne z prawem?
    Takie ryzyko pracodawcy.
    Trzeba było podpisać umowę o przeszkoleniu
    w pierwszym dniu z jakimiś warunkami pozostawania w stosunku pracy
    (nie chce mi się sprawdzać czy to coś da)
    Tak samo mogło się okazać po przeszkoleniu lub w jego trakcie,
    że gość się nie nadaje do tej roboty i miałbyś jeszcze większy problem,
    gdybyś to Ty musiał się go pozbyć.
    W sumie to ja bym się ucieszył, że się tak łatwo pozbyłem człowieka,
    który nie potrafi się dogadać w sprawie odejścia.
    Pewnie stwarzał by też inne problemy.

    PS
    W sumie to może jestem mało wymagający,
    ale ostatnio to cieszę się, że mam pracownika, który normalnie
    przychodzi do pracy w te dni, kiedy jest ustalone.
    Rewelacja :-).