PracaGrupypl.praca.dyskusjebadania lekarskie pracownika, który zwiał › Re: badania lekarskie pracownika, który zwiał
  • Data: 2012-06-20 11:05:44
    Temat: Re: badania lekarskie pracownika, który zwiał
    Od: "Tomaszek" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > jedna sensowna rzeczowa odpowiedź na 5! I tak dobrze jak na usenet!
    >
    > ToMasz
    >
    > PS
    > moim zdaniem jest to w 100% strata, łatwa do udokumentowania. Sęk w tym że
    > mała i chyba się nie opłaca..

    I chyba to jest sedno problemu.
    Sądziłem, że w tym konkretnym przypadku można żądać od pracownika pokrycia
    kosztów badań.
    Wychodzi na to, że nie.
    Swoją drogą jest to sq....syństwo ze strony prawa pracy, bo nie mogę nikogo
    zatrudnić bez badań, szkoleń itp. a z kolei nie mam żadnej gwarancji, że te
    koszty już dzień po zatrudnieniu okażą się bez pokrycia.

    T.