PracaGrupypl.praca.dyskusjebadania lekarskie pracownika, który zwiał › Re: badania lekarskie pracownika, który zwiał
  • Data: 2012-06-20 11:41:03
    Temat: Re: badania lekarskie pracownika, który zwiał
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomaszek wrote:

    > I w tej umowie zawrzeć klauzulę, że w przypadku samowolnego
    > opuszczenia miejsca pracy w ciągu pierwszych xxx dni koszty badań
    > pokrywa pracownik? Bo nie bardzo wiem, co masz na myśli?

    Coś podobnego. Tylko, że kosztami badań lekarskich nie możesz obciążyć
    pracownika
    nawet jak sobie to napiszesz, więc bezpośrednio nie odzyskasz.
    Ale już jakieś zawodowe przeszkolenia
    to mogą się odbyć na zasadzie jakiegoś współfinasowania i wtedy spłatą
    jest uzgodniony okres zatrudnienia.

    > Ja też mam takich ludzi, ale nie wiem, czy to rewelacja, bo dla mnie
    > to raczej norma :)

    Wcześniejszych czterech pracowników miałem niestety takich,
    że nigdy nie było wiadomo czy przyjdą.
    Może to i norma, ale spełnia ją tylko co piąty pracownik :-)
    (może 20% w populacji, a może 20% w tej branży)