PracaGrupypl.praca.dyskusjebadania lekarskie pracownika, który zwiał › Re: badania lekarskie pracownika, który zwiał
  • Data: 2012-06-20 11:05:30
    Temat: Re: badania lekarskie pracownika, który zwiał
    Od: "Tomaszek" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Heinz Kalter" <v...@v...pl> napisał

    > Wszystkie wczesniej były sensowne - tylko ta jedna bardziej zgodna z
    > tokiem twojego bazarowo-naciągackiego myslenia. Moze trzeba sie było
    > zastanowic dlaczego olał taką wspaniałą robotę? Moze szef był kanalia?
    > Moze podaj na jakich warunkach był zatrudniony - to wtedy ocenimy czy
    > zwiał słusznie czy nie i czy czasem w tej sytuacji nie zachował sie
    > jeszcze nad wyraz kulturalnie.

    A kim Ty jesteś, żeby cokolwiek oceniać?
    Jak pisałem - nie poruszam aspektu tego, w jaki sposób się zachował, bo z
    tego wyciągnę oddzielne konsekwencje. Chodzi mi jedynie o straty, jakie
    przyniósł firmie. Małe, bo małe, ale przyniósł. Jeśli wiedział, że taka
    praca mu nie odpowiada (a miał wystarczająco dużo czasu, by to ocenić,
    ponieważ wcześniej był tu na praktykach), to mógł po prostu nie robić badań
    lekarskich tylko przyjść i uczciwie powiedzieć, że rezygnuje.

    BTW - żenujące jest w tej dyskusji to, że bronicie niedojrzałego gnojka,
    który sam nie wie czego chce i nie stać go nawet na to, by normalnie i
    zgodnie z prawem rozwiązać umowę. Gdybym to ja wyrzucił go bez słowa, to
    raban byłby taki, że głowa mała. Ale najwyraźniej sami też macie na koncie
    takie szczeniackie zachowania, skoro nie widzicie w nich niczego
    niewłaściwego, za to mnie oskarżając o naciąganie czy oszustwo.

    T.