PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie L4 i operacja › Re: Zwolnienie L4 i operacja
  • Data: 2005-08-07 18:07:55
    Temat: Re: Zwolnienie L4 i operacja
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:1kt6yb5cjg8dn.1vfytetepr75t.dlg@40tude.net Kaja
    <k...@n...ma.wp.pl> pisze:

    > Strach nie jest ok, ale myślę, że nie byłaby to przyjemna rozmowa ( szef
    > by pytał a po co Ci ten szpital, a na co itd) i lepiej przed szpitalem
    > się nie denerwować, nie podnosić sobie ciśnienia.
    No to co? Olewa się buca razem z jego pytaniami tego typu, jakby on po
    prostu w ogóle nie istniał i tyle. Dostarcza się zwolnienie w ustawowym
    terminie, potem - jeśli trzeba następne i kolejne - i to wszystko. A w razie
    potrzeby egzekwuje prawo.

    > w moim domu były i są drzwi.
    Gratuluję. Nie każdy może się tym pochwalić. ;))

    > Trzaskają tylko ludzie, którzy mieszkali w jakichś oborach, czy w
    > ogóle źle wychowywani w domu rodzinnym.
    Co Ty mówisz!? Próbowałaś kiedyś trzasnąć drzwiami od obory?

    Jotte