PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie L4 i operacjaRe: Zwolnienie L4 i operacja
  • Data: 2005-08-07 21:06:28
    Temat: Re: Zwolnienie L4 i operacja
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 7 Aug 2005 20:45:29 +0200, *Jotte*
    <news:dd5kr3$99g$3@news.dialog.net.pl> napisał(a):

    > Uważam inaczej. Realizuje sie po prostu zgodnie z prawem zaleconą kurację
    > dla własnego i rodziny dobra. Wymówki, wścieki, szantaże "szefa" są bez
    > znaczenia i zwyczajnie się je olewa albo wykorzystuje przeciwko niemu przy
    > zastosowaniu zapisów prawnych. Jeśli się nie da inaczej, to z ich
    > pominięciem (byle bez naruszenia).

    Mimo wszystko trudno być prorokiem w tej sprawie, bo to zależy od układów i
    atmosfery w firmie. Każdy pracownik ma chyba trochę tej intuicji i sam
    powinien wyczuć co zrobić w danej sytuacji. Brać urlop i nie mówić o
    szpitalu, czy poinformować szefa: w tym i tym dniu mam się stawić w
    szpitalu, bo mam mieć operację. Mam właśnie ustalony termin stawienia się na
    ten i ten dzień.

    > Nie załapałaś nawiązania do znanego dowcipu. :)))

    Teraz dopiero załapałam :-)

    > Po za tym jestem samcem, więc najwyżej - nie zrozumiałem.

    Aha. Sorry :-)

    --
    Kaja