PracaGrupypl.praca.dyskusjeZamkniete biuro - co mam robic?! › Re: Zamkniete biuro - co mam robic?!
  • Data: 2007-07-18 13:50:48
    Temat: Re: Zamkniete biuro - co mam robic?!
    Od: "Neo[EZN]" <n...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Bojko" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:st3s93lh2nnjv5ibrj54c2jffl9pscm5tn@4ax.com...

    > Proste: przyjeżdżaj później. :D

    To nic nie da bo często z firmy wszyscy uciekają swoje sprawy załatwiać i
    nikt nie zostaje. Jedno do drukarni, drugie po dziecko, trzecie na budowę i
    tak się biuro wyludnia :) Raz przyjechałem po 10 i nikt sie nie zorientował
    nawet że przyjechałem ciut za późno. Nic tylko cieszyć się z takiej swobody
    chociaż jak widać po moim poście - bywa to też upierdliwe.