eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeZamkniete biuro - co mam robic?!Re: Zamkniete biuro - co mam robic?!
  • Data: 2007-07-18 20:50:36
    Temat: Re: Zamkniete biuro - co mam robic?!
    Od: Carrie <carrie.mn@!gmail.com!> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 18 Jul 2007 12:19:27 +0200, Wojciech Bańcer wydukał(a)
    nieśmiało, a wszystkim się zdawało, że to echo grało:

    >> Teoretycznie AU ma niestety racje. Praktycznie, to jest to problem z
    >> komunikacja.
    >
    > Kiedy to jest umowa-zlecenie. Tutaj można wprawdzie nakazać pracę od/do,
    > ale IMHO należy umożliwić zleceniobiorcy wykonanie zlecenia.

    I to mi się wydaje najbardziej istotne - pracodawcy może nie
    interesować, że pracownik nie dostanie się do firmy, ale czy tak samo
    go nie interesuje, że tym samym pracownik nie może wykonać swojej
    pracy = nie generuje zysków firmy? ;>

    > Pytanie
    > tylko czy "zamknięte przez X godzin" biuro jest dostatecznym powodem
    > by się spod firmy zmyć. :)

    Nie tylko zamknięte biuro - także brak kontaktu z pracodawcą i/lub
    innymi pracownikami.
    Naprawdę przepisy nakazują w takim przypadku, żeby pracownik sterczał
    pod bramą firmy? Ździebko niepoważne mi się to wydaje... A jeśli coś
    mu się przytrafi nieprzyjemnego w tym czasie, to będzie to
    kwalifikowane jako wypadek przy pracy? I jeszcze, co z przepisami BHP
    dla stanowiska "pod bramą zakładu pracy"? ;)

    Pozdrawiam, Carrie

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1