PracaGrupypl.praca.dyskusjeTaki tam wniosek, wnioski absolwenta... › Re: Taki tam wniosek, wnioski absolwenta...
  • Data: 2005-09-17 09:22:09
    Temat: Re: Taki tam wniosek, wnioski absolwenta...
    Od: Matrix <m...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    Immona napisała:

    > Firma ze zdemotywowanymi pracownikami i duza rotacja nie rozwija sie tak szybko,
    > jak by teoretycznie mogla przy dobrze zmotywowanym zespole, nowe miejsca
    > pracy wynikajace z tego rozwoju powstaja wolniej lub wcale. Nie mozna
    > skladac bezrobocia na karb wylacznie tego, ale ma to swoj udzial.

    wydaje mi sie pracodawca bedzie mial wiecej pozytku z pracownika
    ktoremu dal szanse sie wykazac (zatrudnil go chocby ten nawet nie mial
    doswiadczenia), raz ze taki ktos komu w obecnych czasach dano szanse
    odwdzieczy sie rzetelna praca, a dwa ze bedzie raczej lojalnym
    pracownikiem i nie bedzie traktowal tej pracy jako tylko tymczasowej i
    tym samym przyniesie firmie wiecej zysku w przekroju troche dluzszego
    czasu niz ktos kto tylko wpadl popracowac na "chwile" bo ze swoimi
    kwalifikacjami szuka czegos jeszcze lepszego
    takie jest moje zdanie na ten temat, wydaje mi sie ze tu wychodzi
    krotkowzrocznosc pracodawcow bo oni sie nastawiaja na zysk tu i teraz
    a nie na przekroju dluzszego czasu a wtedy ten zysk moze byc nawet
    wiekszy no i pracownik zwiazany z firma bedzie robil wszystko zeby ona
    dobrze funkcjonowala i utrzymywala sie na rynku

    Pozdrawiam

    M A T R I X