PracaGrupypl.praca.dyskusjeNajtrudniejsze czyności w szukaniu pracyRe: Szukanie nowej (lepszej?) pracy
  • Data: 2003-03-14 09:56:01
    Temat: Re: Szukanie nowej (lepszej?) pracy
    Od: "Rafał" <k...@g...ox.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pewnego dnia, a bylo to w Wed, 12 Mar 2003 04:24:42 +0000, pewien Nina M.
    Miller napisał/a:

    > bierz to co masz, a jak juz bedziesz w nowej pracy, rozgladasz sie za
    > nastepna. dostajesz lepsza oferte? mowisz obecnemu pracodawcy, ze masz
    > lepsza za tyle i tyle. polepsza ci warunki czy woli zebys odszedl? jak
    > nie, to odchodzisz do drugiej pracy, lepszej. proste? oczywiscie to
    > wymaga raczej pracy nie na etat.

    Zdajesz sobie sprawę, że właśnie wykształciłaś nowego SKOCZKA?
    Sorry, też jestem informatykiem, i wiem jak dzięki takim ludziom potem
    wygląda szukanie pracy.
    A panu KaeL, radzę dobrze sie zastanowić, czy warto teraz, na pewno
    zmieniać tą pierwszą pracę na inną (jeśli to pierwsza). Czasy się
    zmieniają, informatykufff(ów) na rynku przybywa, pracy będzie coraz mniej.
    Skoczka wszędzie nie szukają, bo choć liznął co i nieco tu i ówdzie, to
    nigdzie się nie trzymał na dłużej - wada - brak lojalności wobec
    pracodawcy.

    Pozdr.
    Rafał