PracaGrupypl.praca.dyskusjeNajtrudniejsze czyności w szukaniu pracy › Re: Najtrudniejsze czyności w szukaniu pracy
  • Data: 2003-03-15 10:05:57
    Temat: Re: Najtrudniejsze czyności w szukaniu pracy
    Od: "KaeL" <K...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości
    news:m2isumlw8l.fsf@pierdol.ninka.net...
    > ale o czym ty mowisz? pojscie do pracodawcy i powiedzenie, ze
    > znalazles lepsza oferte to zostawianie smrodu????
    Po dwóch tygodniach lub miesiącu? Moim zdaniem to może zrobić smród, bo przy
    wyborze pracy trzeba się zastanowić. I to zastanowienie potwierdzasz
    wyborem. To trochę tak, jak danie słowa. A słowo to nie jest szmata - w
    każdym razie staram się, by nie było. Jestem staroświecki?
    Jak się rozmyślasz po tak krótkim czasie, to nie chciałbym by mój następny
    pracodawca się dowiedział, że takie rzeczy wyczyniam...
    KaeL
    --
    Wysyłając e-mail usuń proszę tekst pomiędzy znakami _ (włącznie) z mojego
    adresu