PracaGrupypl.praca.dyskusjeNajtrudniejsze czyności w szukaniu pracyRe: Najtrudniejsze czyności w szukaniu pracy
  • Data: 2003-03-16 11:57:07
    Temat: Re: Najtrudniejsze czyności w szukaniu pracy
    Od: "KaeL" <K...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> napisał w wiadomości
    news:b4vb6k$rl4$2@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
    > zwykle prace rozpoczyna sie od umowy miesiecznej.
    > Ten miesiac jest dla _obu_ stron czasem na przyjzenie sie sobie.
    > Kazda ze stron moze zrezygnowac z podpisania kolejnej umowy.
    Masz rację - zapomniałem o tym.
    > Pracodawca ma swiadomosc tego,
    > ze lapie kogos, kto jest w okresie przejsciowym i swiadomy jest tego,
    > ze _z pewnoscia_ rozeslal on duzo CV i moze jeszcze sie ,,rozmyslic''.
    > Porzadny HR nie wywala ,,do kosza'' CV dobrych
    Ogólnie rzecz biorąc - zgadzam się z tobą.
    Tyle że w tym akurat wypadku - oni mnie znają, ja ich, a rekrutacji zapewne
    jeszcze nie zaczęli. Czyli mam z nimi dobre układy których nie chciałbym
    stracić.

    Ale ogólnie rzecz biorąc - to moje wątpliwości rozwiałeś. Właśnie tym
    argumentem o okresie przejściowym.
    Dzięki,
    --
    KaeL
    Wysyłając e-mail usuń proszę tekst pomiędzy znakami _ (włącznie) z mojego