PracaGrupypl.praca.dyskusjeSystem akordowy vs. nadgodziny › Re: System akordowy vs. nadgodziny
  • Data: 2007-07-31 08:58:02
    Temat: Re: System akordowy vs. nadgodziny
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Chodzi o czas - napisalas, ze wazne dla pracownikow jest jedynie by jak
    > najwiecej zarobic kosztem czasu, wiec jesli on sie diametralnie skurczy,
    > nie zostanie ani troche czasu na cieszenie sie tymi zarobionymi
    > pieniedzmi. Niektorzy wpadaja w taka pulapke :)

    Przepraszam, co Ci do tego, co ktoś robi ze swoim czasem? Jeśli ma ochotę
    zasuwać choćby 24 h na dobę, bo chce, to niech sobie zasuwa. Może akurat
    pieniądze są mu potrzebne na leczenie chorego dziecka, więc i tak nie wydałby
    ich na kolorowe drinki z palemką wypijane pod palmą na Kanarach. Mnie nic do
    tego.

    --
    JoP