PracaGrupypl.praca.dyskusjeSystem akordowy vs. nadgodziny › Re: System akordowy vs. nadgodziny
  • Data: 2007-07-31 09:44:42
    Temat: Re: System akordowy vs. nadgodziny
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Nie wiem, czemu mnie atakujesz,

    Bo głupoty piszesz, nie doczytując nawet tego, co napisałam. Jakbyś
    przeczytał, to może by Ci dała do myślenia wzmianka o _możliwości_. Ludzie
    chcą mieć taką możliwość, a czy z niej korzystają i w jakim stopniu to już
    nie jest istotne.

    > ja zwrocilem jedynie uwage, na pewien
    > aspekt problemu. Moze, boisz się, że któryś z Twoich pracowników
    > przeczyta i sie zastanowi?

    Czytają, czytają - to im najbardziej zależy na zachowaniu systemu akordowego.

    > To na co mu potrzebne, to inny problem,
    > kwestia, czy w normalny sposob moze zarobic wystarczajaco na rachunki +
    > troche przyjemnosci. Co do choroby i zdarzen losowych, to zawsze mozna
    > popracowac dodatkowo, ale jest to krotkookresowe wtedy jak rozumiem, bo
    > jesli jest to norma, to jest to IMHO chore. I tyle.

    To źle rozumiesz.

    Anyway, gdyby nawet było inaczej, jest kilkanaście osób, którym taki układ
    pasuje i nikomu nic to tego - chodzi o to, jak wygląda kwestia nadgodzin w
    systemie akordowym od strony prawnej i o nic więcej.

    --
    JoP