PracaGrupypl.praca.dyskusjeSprawdzenie CV › Re: Sprawdzenie CV
    From: Muchomor <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Sprawdzenie CV
    Date: Sat, 27 Jun 2009 18:38:19 +0100

    Piotr F wrote:
    > Czy może ktoś rzucić okiem na CV? Będę wdzięczny za uwagi.

    Jesli aplikujesz do firm w UK/US to czytaj dalej, jesli do innych to
    olej moje komentarze bo odnosza sie one do krajow anglosaskich.

    > Profile
    >
    > Electronic engineer with 10 years wide &#8211; ranging experience in RF design,
    > involved in product definition, system and hardware design, component
    > selection, assembly, test and service. I have a broad knowledge and experience
    > of both analogue and digital circuits design.
    > Personal information

    W sekcji Profile nie pisze sie zdan w pierwszej osobie, zatem zmien to
    ostatnie zdanie. Np. "Highly proficient in both analogue and digital
    circuit design". Napisz tu cos jeszcze. Dwa zdania to malo. Mozesz cos
    wspomniec o swoich bezkompromisowych staraniach w celu uzyskania
    produktu najwyzszej jakosci oraz ze jestes doskonalym teamplayerem.

    > First name, surname: xxx
    Wystarczy Name

    > Gander: Male
    to wywal. takich informacji sie nie podaje.

    > Work experience

    Professional experience

    > October 1999 - present RF electronic engineer
    >
    > Company name, address, Poland
    >
    > &#8226; Management of the RF equipment supplying (contractors and subcontractors)

    RF equipment supply management

    > &#8226; Team working experience
    to jest zbedne, napisz o tym w profilu

    > Education
    >

    > Diploma thesis: The WDM and optical CDMA in telecommunications systems.
    > The 1st prize in competition for the best diploma thesis at the Faculty of
    > Electronic.

    Jesli w ogloszeniu jest napisane, ze poszukuja fachowca od 'optical
    CDMA' to zostaw to zdanie. W przeciwnym razie nikogo tytul pracy nie
    bedzie interesowal.

    > September 1989 &#8211; June 1994 Electric Technician Diploma with honours
    > Technical High School, Nowa Ruda, Poland
    >
    > Personal skills and competences
    >
    > Mother tongue: Polish

    Jesli kandydujesz za granice to nikogo to nie obchodzi. Pracodawce
    bedzie intersowac czy jestes w stanie sie dogadac w jego jezyku (co
    sprawdzi na interview). Jesli aplikujesz do polskiej firmy to
    tymabrdziej jest to zbedne.

    > Other languages: English &#8211; intermediate (CEF level B1/B2)
    > Russian &#8211; basic user (CEF level A2)

    Foreign languages. Angielski mozesz pominac jesli to jezyk kraju w
    ktorym chcesz pracowac.

    > Computer skills and competences
    >

    > Programming software: Turbo Pascal, basic knowledge of Assembler 8051

    Programming languagages.

    > Additional information
    >
    > Driving licence for cars (B category)

    Jesli koniecznie musisz o tym informowac (jest w wymaganiach w ofercie)
    to po angielsku pisze sie 'clean driving licence'. Dlaczego 'clean' to
    sobie doczytaj ;)

    > References available upon request

    Jesli aplikujesz do UK to tego nie pisz bo tu referencje to cos wybitnie
    oczywistego i bardzo czesto wymaganego.

    happy job hunting ;)

    pozdrawiam,
    Muchomor