PracaGrupypl.praca.dyskusjeSprawdzenie CV › Re: Sprawdzenie CV [OT]
  • Data: 2009-07-01 05:34:05
    Temat: Re: Sprawdzenie CV [OT]
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <ciach bzdury>
    nie interesuje mnie co ty robisz i nie będę zaspokajał twojej ciekawości
    co robię ja. nie widze najmniejszego sensu opowiadać swojego życia
    osobie która ma tak wysokie ego . miej swoje wyobrazenie na ten temat...
    i krzyzyk na drogę.

    ps. czy to że nie napisałem ani jednego (pełnego) zdania po angielsku
    nie jest wystarczającym dowodem na to ze nie możesz oceniać jego
    poprawności?

    ale oczywiście, ty pracujesz w "siti".o, pardon, masz kolegę hedhantera
    łowiącego do "siti".
    tak, nabijam się z ciebie. i nie odpowiadaj, bo to zupełnie niepotrzebne