PracaGrupypl.praca.dyskusjeSprawdzenie CV › Re: Sprawdzenie CV
  • Data: 2009-06-26 16:12:36
    Temat: Re: Sprawdzenie CV
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wygląda ok, z jedną drobna uwagą - jeżeli uderzasz do firm angielskich
    to: zamiast first name, surname dałbym samo "name, surneme";
    wyrzuciłbym datę urodzenia;
    work experience w mojej cefałce ma tytuł "professional experience"
    (brzmi jakby troche lepiej);
    > Mother tongue: Polish
    to jest amerykanizm :) language. Moze być Mother language, natural
    language, primary language.

    > Programming software:
    tu ew. bym zmienił na "programming in", w odpowiednich językach
    programowania mozesz powiedzieć np. "my job is writting the software"

    > Driving licence for cars (B category)
    wg mnie niepotrzebne jest "for cars", bo chyba jasne jest ze chodzi o
    samochód. W przypadku zagranicy (przypuszczam że to jest nie tylko w uk)
    ma znaczenie czy twoje prawko to "full license", moze "temporary" albo
    coś w tym stylu (ja np. wpisuję "Driving license - B, full, since 2000 -
    data w jakiś sposb ilustruje od ilu lat jeździsz autem)

    ponadto sugerowałbym ci przejrzenie internetu pod kątem "power words
    with job applications". Angole sa kopnięci pod tym względem ;)