PracaGrupypl.praca.dyskusjeSprawdzenie CV › Re: Sprawdzenie CV
  • Data: 2009-06-27 23:05:55
    Temat: Re: Sprawdzenie CV
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To co napisales wyzej nie jest ani
    > gramtycznie poprawne, ani nie ma sensu.
    a muchomor siedzi i zawija w sreberka:)
    nie jest sztuką powiedzieć że źle, sztuką jest to udowodnić :)
    anyway - imho lepiej oczywiście brzmi "2 years in <język> developement",
    ale wątkosprawca raczej chciał pokazać że "miał to na studiach"

    > Z ciekawoscie zapytam - jakich? Mi nigdy nie byly potrzebne, a moj
    > kolega head hunter tez nic nigdy nie wspominal (a rekrutuje do City).

    tia, po pierwsze twoim "power words" jest "mój kolega head hunter". Ale
    oczywiscie tego nie zauważasz :)
    dalej - najwyraźniej twój kolega nie jest angolem.
    No i oczywiście pod warunkiem ze pisząc "city" nie miałeś na myśli
    Trójmiasta, bo wtedy wnioski mozna by wyciagnąć zupełnie inne.