PracaGrupypl.praca.dyskusjeSpotkali sie gluchy ze slepym...Re: Spotkali sie gluchy ze slepym...
  • Data: 2003-03-01 00:14:34
    Temat: Re: Spotkali sie gluchy ze slepym...
    Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek Zielinski napisał:

    > Chybiony argument. Nie każdy ma samochód, by dojechać na rozmowę
    > kwalifikacyjną, ale mimo to większości jakoś się udaje - dzięki przysłudze
    > znajomych/rodziny lub skorzystaniu z dobrodziejstw przedsiębiorstw
    > usługowych.

    Niestety nie chybiony - w gazecie owe zaklady reklamowe reklamuja sie z
    kwota 30-40 zl. Jak rozumie, za sztuke - pomnoz to razy 100, bo trzeba
    naglowki zmieniac (jedna z zasad wiekszej skutecznosci - trafienia w
    odbiorce - zmienianie daty, wieku pomijam). Dalej - powiedzmy sluzba
    cywilna - cv, lm, swiadectwo*4(2*2), oswiadczenie, ksero dowodu,
    koperta, ksero swiadectwa wyksztalcenia (2*1) - razem w uproszczeniu -
    11*40gr za jedna oferte.

    Ostatnio zastanawialem sie, jak bym dal rade szukac roboty bez tego
    elektronicznego ustroistwa - i jestem pelen podziwu dla osob, ktore nie
    maja komputera.

    Flyer