PracaGrupypl.praca.dyskusjeŚcieżki rozwoju studenta IT › Re: Ścieżki rozwoju studenta IT
  • Data: 2005-10-19 16:26:24
    Temat: Re: Ścieżki rozwoju studenta IT
    Od: Paweł Goleń <p...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    badzio wrote:
    > Pracowales kiedys fizycznie? Moj tata pracuje jako kierowca - nie
    > pamietam zeby kiedys pracowal 8h/dobe - zawsze wiecej. Szwagier pracuje
    > fizycznie - 10-11godz/dobe, przychodzi, przebierz sie, zje cos albo i
    > nie i wypad - nie na panienki czy tv a budowac wlasny dom. Kolega

    Jeśli jest popyt na ich usługi, są dobrze w tym co robią, to niech
    zarabiają dużo. Chętnie zatrudnię fachowca do budowy domu, naprawy
    cieknącej rury czy sprzątania mieszkania. Skoro mnie na to stać, to nie
    widzę powodów, by nie dać zarobić innym, jeśli ich usług potrzebuję.
    Górnicy sami na siebie jakoś nie specjalnie zarabiają, trzeba na nich w
    ten, lub inny sposób płacić.
    A co do opowieści o 5 latach wyjętych z życiorysu w przypadku
    informatyki - no urzekła mnie ta historia. Ja swoich 5 lat studiów w ten
    sposób nie postrzegam.

    --
    Paweł Goleń
    mailto:p...@k...onet.pl