PracaGrupypl.praca.dyskusjeŚcieżki rozwoju studenta IT › Re: Ścieżki rozwoju studenta IT
  • Data: 2005-10-20 15:15:54
    Temat: Re: Ścieżki rozwoju studenta IT
    Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "macko42" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:dj7h5b$l11$1@inews.gazeta.pl...

    > moim zdaniem:
    > 1. jesli jestes na II roku to jeszcze masz czas na scisla specjalizacje.
    > IMO na tym etapie nalezy sie uczyc roznych rzeczy, ktore skladaja sie na
    > wyksztalcenie informatyka. Pozniej bedzie Ci latwiej stwierdzic co Cie
    > najbardziej interesuje.
    > Bardzo trudno przewidziec co bedzie na topie za kilka lat. Dobre podstawy
    > i otwarta glowa pozwola Ci dostosowac sie do nowych potrzeb.
    > Nie trac duzo czasu na narzedzia, biblioteki, drobiazgi - to sie
    najczesciej
    > zmienia.

    Tyle że jeszcze potrzebuję czegoś co pozwoli mi rozpocząć jakąś pracę
    (najlepiej na pół etatu) jak najszybciej - po prostu wszystko kosztuje

    > 2. we wszystkich wymienionych przez Ciebie specjalnosciach (nie mam
    pojecia o
    > automatyce) mozna przyzwoicie zarabiac. Wspomniane przez Ciebie zarobki
    > gornika nie sa tutaj nadzwyczajna kwota.

    Taką mam nadzieję. W końcu za 2000 zł/mieś można nieźle żyć, o ile się nie
    ma rodziny.

    > 3. w tym fachu aby utrzymac sie w kursie trzeba sie uczyc nowych rzeczy
    caly
    > czas. Kasa to moze nie byc wystarczajaca motywacja jak juz kupisz sobie to
    > mieszkanie i samochod. Dlatego dobrze zajmowac sie czyms co Cie
    interesuje, w
    > przeciwnym przypadku to faktycznie moze byc meczace.

    To jest interesujące, co nie zmienia faktu że informatyka to studia które
    ciężko pogodzić z pracą na pełen etat, przynajmniej na początku (2-gi, 3-ci
    rok)