PracaGrupypl.praca.dyskusjeŚcieżki rozwoju studenta IT › Re: Ścieżki rozwoju studenta IT
  • Data: 2005-10-20 10:46:09
    Temat: Re: Ścieżki rozwoju studenta IT
    Od: "Piotr" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adrian <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Jak ktoś ma bogatych rodziców i przebalował sobie 5 lat na lekkich studiach
    > to mu dobrze mówić, informatyka to 5 lat wyrwane z życiorysu, nic dziwnego
    > że chcę zarabiać więcej, niż pracownik fizyczny, który po zawodówce pracował
    > 40h/tydzień a potem koledzy, panienki i TV

    Z takim lekceważącym podejściem do ludzi pracujących fizycznie odpuść sobie
    specjalizacje w automatyce, bo widzę że nie masz zupełnie pojęcia jak wygląda
    ta branża. Przede wszystkim znikomy procent programistów automatyki cały czas
    siedzi sobie w sterylnych biurach przed komputerami. Normalnie praca wygląda
    tak że swój genialny program prędzej czy później będziesz musiał uruchomić i
    debugować na obiekcie, czyli np. w kopalni, fabryce itp. a ci "fizole" będą
    końcowymi użytkownikami systemu. I od tego jak potrafisz się z nimi dogadać
    będzie zależeć czy staną się pomocni i raz dwa skończysz projekt czy też będą
    szukać dziury w całym.

    Piotr