PracaGrupypl.praca.dyskusjeŚcieżki rozwoju studenta ITRe: Ścieżki rozwoju studenta IT
  • Data: 2005-10-20 16:20:56
    Temat: Re: Ścieżki rozwoju studenta IT
    Od: Kira <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adrian wrote:

    > To jest interesujące, co nie zmienia faktu że informatyka
    > to studia które ciężko pogodzić z pracą na pełen etat,
    > przynajmniej na początku (2-gi, 3-ci rok)

    Ale ja Cię mówiąc szczerze kompletnie nie rozumiem. Na kiego
    Ci ten etat teraz? Jako student 2 roku, bez doświadczenia, jak
    dostaniesz 1000 na rękę to i tak nieźle będzie. Robiąc natomiast
    zlecenia raz, zarobiłbyś ze 3x tyle, dwa, spokojnie mógłbyś to
    ze studiami czasowo pogodzić, trzy, zdobyłbyś doświadczenie,
    którego i tak będziesz po studiach potrzebował -- więc lepiej
    je teraz zacząć zdobywać jak jeszcze rodzice Cię finansują,
    niż czekać z tym do skończenia studiów.

    Etapu zdobywania doświadczenia i tak nie przeskoczysz. Tak że
    jeśli faktycznie w czymś jesteś dobry, a nie tylko opowiadasz
    że jesteś, to może zamiast zastanawiać się nad zarabianiem za
    3 lata, zacznij zarabiać teraz?

    Kira