PracaGrupypl.praca.dyskusjeRzucie okiem na moj cv i lm!Re: Rzucie okiem na moj cv i lm!
  • Data: 2005-11-02 19:54:43
    Temat: Re: Rzucie okiem na moj cv i lm!
    Od: "mystek" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Meantic" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:dkav83$ed4$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam i pozdrawiam.
    > Rzucicie okiem na moj cv i lm.
    > Mozecie go znalezc na stronie meantic.w.interia.pl
    > Pomozcie prosze.
    > Szukam pracy od 5 miesiecy i nic.
    > Wyslalem chyba z 100ofert i 0 konkretnych rozmow.
    > Tragedia. Walcie prosto z mostu co jest w moich cv i lm nie tak.
    > Narazie.
    > Tomek
    hej

    tak z innej beczki - co to jest: "wysokie miejsca w tajemniczym kliencie" ?
    Przyznam, że "tajemniczo" to brzmi ;-)
    ja nie jestem specjalistą od cv i listów, ale mnie razi właśnie duża ilość
    błędów - gramatycznych, interpunkcyjnych i czasami zjadanie ogonków (e
    zamiast ę itp). Ale na tym punkcie mam jakieś zboczenie chyba ;-)

    pozdrowienia i powodzenia w szukaniu pracy, mam nadzieję, tej wymarzonej.
    Bartek