PracaGrupypl.praca.dyskusjeRzucie okiem na moj cv i lm!Re: Rzucie okiem na moj cv i lm!
  • Data: 2005-11-02 21:13:42
    Temat: Re: Rzucie okiem na moj cv i lm!
    Od: "Therminator" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Meantic" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:dkav83$ed4$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam i pozdrawiam.
    > Rzucicie okiem na moj cv i lm.
    > Mozecie go znalezc na stronie meantic.w.interia.pl
    > Pomozcie prosze.
    > Szukam pracy od 5 miesiecy i nic.
    > Wyslalem chyba z 100ofert i 0 konkretnych rozmow.
    > Tragedia. Walcie prosto z mostu co jest w moich cv i lm nie tak.

    hej,
    nie jestem HR - tylko pisze co mi sie nasunęło:
    1. Jako CV nie zdaje egzaminu - zbyt pachnie uniewersalnością
    2. Nie piszesz, gdzie wysyłasz to CV - może nie trafiasz w branżę
    3. CV powinno być zwięzłe a to pasuje do wszystkiego - czyli niczego.
    4. Jeżeli podpierasz to CV "standardowym" LM to nie masz szans firmie, gdzie
    pracują normalni ludzie.

    Moje spostrzeżenia:
    1. CV powinieneś "przycinać" do konkretnego pracodawcy
    np. do marketingu i sprzedaży akcentować osiągnięcia w tej dziedzinie,
    podając jako wsparcie metody informatyczne, do firm informatycznych nie masz
    z czym startować.
    2. Najpierw zaczął bym od doświadczeń zawodowych - bo mogą być ważniejsze od
    wykształcenia,
    3. Zrezygnowałbym ze zdjęcia - bo zdjęcie powinno się dodawać tylko na
    wyraźne życzenie pracodawcy (jego obecność świadczy o uniwersalnnym CV),
    4. Nie podkreślałbym aspektów związanych tylko z zarządzaniem - świadczą
    one tylko o ograniczaniu się do jednego tematu - a to może świadczyć tylko o
    dążeniu do stanowsk kierowniczych lub podobnych, bez własnego wkładu w pracę
    np. fizyczną lub wykonawczą (w razie potrzeby) - a to nie jest zbyt mile
    widziane .
    5. Na stanowiska kierownicze masz jeszcze zbyt mały staż. Na razie
    powinieneś startować na stanowiska bardziej handlowe.
    6. Pseudoinformatyczne doświadczenia przsunąłbym w dziedzinę narzędzi
    wspomagających, i traktowałbym je jako potężne narzędzie do analiz
    ekonomicznych w temacie handlu czy sprzedaży.
    7. Jak na razie z Twojego CV wynika, że Twoje doświadczenia są największe w
    branży paliwowej. Jak myślisz czy potencjalni pracodawcy z innych branż będą
    chętni do zatrudnienia speca z branży paliwowej? W Twoim CV powinien być
    nacisk na metody i sposoby osiągnięcia sukcesu a nie branże.
    8. Nie chwaliłbym się nawet super-giga-mega-ultra-prowadzeniem klasy CC ;-)
    tylko ograniczyłbym się do info, od którego roku posiadasz PJ, i że
    posiadasz własny pojazd.
    9. Przeredaguj CV - bo w tej postaci bardziej nadaje się na posadę
    akwizytora niż kierownika czegokolwiek.

    Napisałem co myślę o tym CV.
    Jest to moja subiektywna ocena - ale należy doceniać inteligęcję czytających
    Twoje CV osób i w ten posób do nich docierać.
    Jeżeli na forum - jakim jest niniejsza lista szukasz porad (przy zerowej,
    konkretnej odpowiedzi na 100 listów do potencjalnego pracodawcy) to znaczy,
    że nie nadajesz się jeszcze na stanowiska, na które aplikujesz.

    Podpisano:
    Taki Sobie Kierownik w Takiej Sobie Firmie, który już Trochę w Takich Sobie
    Firmach Popracował na Informatycznych Stanowiskach i nie tylko -
    czyli Michał.

    PS.
    Serdecznie pozdrawiam i życzę powodzenia w szukaniu pracy