PracaGrupypl.praca.dyskusjeRzucie okiem na moj cv i lm!Odp: Rzucie okiem na moj cv i lm!
  • Data: 2005-11-02 20:04:49
    Temat: Odp: Rzucie okiem na moj cv i lm!
    Od: "Lukasz" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rzucicie okiem na moj cv i lm.

    - nie widzę polskich znaków w Twoim PDF-ie (jakiś problem techniczny). Być
    może ten sam problem ma wielu potencjalnych prawcodawców, do których
    wysyłałeś.
    - pierwsze doświadczenie: "zarządzanie" i "administracja" powinny być przed
    "obsługa klienta" i "zarządzanie towarem". W dalszej części tekstu jesteś
    typowym szefem, a tutaj na pierwszym miejscu podkreślasz, że stoisz za ladą.
    Przeczysz samemu sobie.
    - "moją pasją jest... (... dyscyplina)" wymieniłbym na coś w ropdzaju
    "współpraca". "Dyscyplina" jedno słowo psuje wszystko - wydaje mi się, że
    jesteś zarozumiałym sadystycznym dupkiem, a nie mądrym szefem.
    - powinieneś gdzieś dodać coś w rodzaju "cenionym przez zarząd i
    pracowników" - świadczy o tym, że jestes dobry w tym, co robisz i
    niekonfliktowy
    - "moją pasją są komputery, a dokłądniej notebooki" - brzmi głupio -
    wyrzuciłbym "a dokładniej notebooki"
    - Linux i Windows, to jeszcze nie wszystkie systemy operacyjne. Znajomość
    Linuksa przez nieinformatyka, to cenna wiedza, ale pisząc "wszystkie" tylko
    o dwóch systemach tym samym powiedziałeś "słabo znam się na komputerach".
    Czyli zaprzeczyłeś samemu sobie. Dodaj "np." i będzie ok.
    - 9-letni samochód. Taki szef, a nie stać cię na nowszego cienkusia? Wywal
    "z 1997 roku". Ta informacja mówi na Twoją niekorzyść.
    - "tajemniczym kliencie" powinno być w cudzysłowie

    Tak podsumowując doświadczenie masz świetne, ale Twoje CV kreuje Cię na
    kogoś, kto po trupach osiągnie swój cel. Ja bym Cię nie przyjął, bo lubię
    normalne stosunki w pracy, a nie wyścig szczurów. Ale są firmy, które
    szukają właśnie szczurów. Więc dla nich jesteś idealny. Poza tym z Twojego
    CV wynika, że łatwo dajesz się manipulować. To cenna zaleta na rynku pracy.
    :)

    Gdyby to było moje CV, to bym je trochę zmiękczył z "zarozumiałego dupka -
    szczura" w stronę "mądrego i sprawnego szefa".

    Mam nadzieję, że się nie obraziłeś :)

    Pozdro Lukasz,
    N 50 05' 04"
    E 19 53' 43"