PracaGrupypl.praca.dyskusjeRzucie okiem na moj cv i lm!Re: Rzucie okiem na moj cv i lm!
  • Data: 2005-11-02 21:12:00
    Temat: Re: Rzucie okiem na moj cv i lm!
    Od: "Konrad Zach" <k...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Meantic" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:dkav83$ed4$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam i pozdrawiam.
    > Rzucicie okiem na moj cv i lm.
    > Mozecie go znalezc na stronie meantic.w.interia.pl
    > Pomozcie prosze.
    > Szukam pracy od 5 miesiecy i nic.
    > Wyslalem chyba z 100ofert i 0 konkretnych rozmow.
    > Tragedia. Walcie prosto z mostu co jest w moich cv i lm nie tak.
    > Narazie.
    > Tomek

    Czytając Twoje CV od razu nasunęło mi się kilka uwag :

    - obsługa systemów : przysłowiowe Okienka ( czy nie będzie czytelniej po
    prostu MS Windows ? - równie dobrze można napisać : przysłowiowy Łerd:) )
    - moją pasją jest zarządzanie grupą osób - kojarzy się z tyranią :) . Z
    pasją można żeglować, zbierać znaczki , czytać książki - tak mi się wydaje
    - mnóstwo "byków" gramatycznych, interpunkcyjnych
    - w celu maksymalizacji efektów stosuję zasadę : Żaden wynik mnie nie
    zadowala ... - żałosne i nieco sztuczne
    - wysokie miejsca w tajemniczym kliencie - a nie lepiej w projekcie
    Tajemniczy Klient ?

    Jeśli chodzi o LM :

    - interpunkcja - tragedia
    - gramatyka - tragedia+

    I generalnie z punktu widzenia potencjalnego czytelnika Twojego LM :
    proponuję mniej nachalności i pewności siebie , raczej delikatne przekazanie
    czytelnikowi swoich zalet. Mnie osobiście odrażają hasła typu : Jestem
    idealny, jestem najlepszy, nie zatrudnisz mnie = stracisz itp :)

    Ale to tylko moje przemyślenia

    Pozdrawiam i powodzenia w poszukiwaniu pracy,

    Konrad