PracaGrupypl.praca.dyskusjeRekrutacja w IT [b.dlugie] › Re: Rekrutacja w IT [b.dlugie]
  • Data: 2008-04-22 19:15:52
    Temat: Re: Rekrutacja w IT [b.dlugie]
    Od: Wojciech Malinowski <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    qrak wrote:

    > To w takim razie powinno sie sprecyzowac, czy szukamy admina na
    > RedHat'y, czy szukamy admina ;) Chociaz to i tak malo istotne, bo jak
    > juz wspomnialem-ktos nie znajac/nie pamietajac opcji danego polecenia,
    > po prostu wpisuje "man rpm" i ma jak na dloni to, czego szukal. Dodam od
    > siebie, ze czasami trafia sie upgrade danego softu i moze dzieki temu
    > przybyc kilka funkcjonalnosci, o ktorych dowiadujemy sie "rpm --help"
    > lub wlasnie "man rpm" ;) na dodatek w RedHat'ach jak to w linuksach
    > bywa, many w wiekszosci sa spolonizowane.

    Jeśli na podstawie testów okaże się, że są kandydaci, którzy nie będą
    tracić czasu na zapoznanie się z instrukcją obsługi to właśnie oni
    zostaną wybrani.

    Jeśli takich nie ma, ale są tacy, którzy umieją się obsługiwać
    instrukcją obsługi, to wtedy oni zostaną wybrani.

    To chyba normalne? Gdybym to ja rekrutował to tak bym właśnie zrobił.

    Pewnie miałeś pecha, że miałeś konkurencje w postaci osób, które jednak
    nie muszą patrzeć w instrukcję.

    Poza tym dodam, że jako zwykły użytkownik Linuksa (używam od czasu do
    czasu) znam na pamięć opcje managera pakietów w mojej dystrybucji, mimo
    że się ich nigdy nie uczyłem.

    Pozdrawiam,
    Wojciech Malinowski