PracaGrupypl.praca.dyskusjeRekrutacja w IT [b.dlugie] › Re: Rekrutacja w IT [b.dlugie]
    From: "Piotrek" <...@...ru>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rekrutacja w IT [b.dlugie]
    Date: Tue, 22 Apr 2008 21:28:36 +0200

    > Zatem wyslalem gdzie niegdzie swoje CV. Odezwalo sie kilka firm i tu sie
    > zaczyna polska rzeczywistosc.

    ogolnie troche odpisze:)
    w moim przypadku skonczylem LO i poszedlem na dwuletnie studium
    informatyczne. tyle z tego mialem ze podlapalem tam pierwsza prace i mam
    wyksztalcenie srednie techniczne.
    potem poszedlem do innej firmy gdzie pracowalem ponad 4 lata, ale ze mi sie
    troche znudzilo to zabralem sie za szukanie pracy:)
    wyslalem 3 CV w tym na dwa odpowiedzieli, w jednej firmie(sporej) byli mocno
    zainteresowani, ale zainteresowanie im oslablo mocno przy pytaniu o pensje
    jaka sobie zycze:)
    druga firma, duzy miedzynarodowy koncern zadzwonil do mnie w poniedzialek,
    umowilem sie na srode na rozmowe.
    najpierw rozmowa z pania z HRu, normalne konkretne pytania(dlaczego pan
    zmienia prace, czego panu bedzie brakowalo z poprzedniej pracy, czego pan
    oczekuje od nas jako od pracodawcy itd itp:) pare pytan po angielsku i tyle.
    mila sympatyczna rozmowa bez zadnych bzdurnych wymyslow HRowcow:) nie bylo
    wymieniania swoich wad i innych takich:) mile zaskoczony bylem.
    potem przyszedl moj potencjalny przelozony i zadawal same konkretne pytania
    odnosnie tego co wiem. konkretne pytanie, konkretna odpowiedz. jak czegos
    nie wiedzialem to mowilem wprost, niewiem, nie mialem z tym do czynienia.
    tez milo i konkretnie.
    w piatek informacja ze sa zainteresowani moja osoba za taka i tak pensje,
    jesli trzeba poczekamy 3 mies, niema sprawy.
    list intencyjny podpisali, potem praca, umowa na czas probny(3 mies), po 2
    mies gotowa umowa na czas nieokresony w HRach do podpisania.

    jak widac da sie:)
    a tez marudzilem na polska rzeczywistosc:)

    --
    pzdr
    piotrek