PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to wolna amerykanka i musisz byc na kazde skinienie pracodawcy › Re: Re: Re: Re: Czy to wolna amerykanka... - długie!
    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Re: Re: Re: Czy to wolna amerykanka... - długie!
    Date: Mon, 05 Sep 2005 09:22:25 +0200
    <df6ank$mbi$1@news.onet.pl> <df6bfg$vat$1@news01.versatel.de>
    <df6ncc$lg3$1@nemesis.news.tpi.pl> <df6nqo$e2h$1@kujawiak.man.lodz.pl>
    <df70mt$pr4$1@nemesis.news.tpi.pl> <dfafah$inp$1@inews.gazeta.pl>
    <dfbruv$isv$1@inews.gazeta.pl> <dfbvoa$ci1$1@news.onet.pl>
    <dfe5vb$hah$1@inews.gazeta.pl> <dfeinm$lcc$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <dfejfr$rb5$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <dfev6f$pih$1@nemesis.news.tpi.pl>

    Re to: Krzysztofsf [Sun, 04 Sep 2005 19:29:16 +0200]:

    > Nie ma sprawy - wiesz gdzie lezy moje Cv, zdrukuj sobie
    > i umow sie z kims na jego podstawie.

    No przeciez mowie wlasnie, ze wysylanie papierow przez kogos
    w okolicach 50 jest IMO wyjatkowo marnym sposobem szukania
    pracy -- wiec eksperyment nie ma wiekszych szans powodzenia
    w moim wydaniu. Ludzie z 30-letnim doswiadczeniem nie powinni
    juz musiec bawic sie w CVki i testy na rozmowach, bo to, sorki,
    dosc smiesznie wyglada juz, zwlaszcza w grupie 20-latkow.

    A na wyprobowanie tych sposobow, ktore podejrzewam ze moglyby
    byc skuteczne, musze jeszcze z 20 lat poczekac ;)

    > Lub po prostu powiedz mu, ze probowalas w imieniu niesmialego
    > znajomego

    No, po takim komunikacie to sie szczerze zdziwie, jesli ktos
    w ogole bedzie mial ochote z tym "znajomym" rozmawiac :]

    Kira