PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to wolna amerykanka i musisz byc na kazde skinienie pracodawcy › Re: Czy to wolna amerykanka... - długie!
  • Data: 2005-09-05 19:18:19
    Temat: Re: Czy to wolna amerykanka... - długie!
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Koziorozec" <k...@T...pl> napisał w
    wiadomości news:dfi22s$fq8$1@inews.gazeta.pl...

    > Gratuluję też szczęścia, bo chyba nie powiesz, że to

    I znowu starasz sie sobie wmówić, że to nie ja coś osiągnąłęm, to stało sie
    to bez mojego udziału. Szcęście to mozna w totolotka mieć. To co robie i
    gdzie jestem zawdzieczam TYLKO sobie.

    > TYLKO wystarczy pochodzić i 'się' znajdzie?

    Nie wystarczy schodzić pół Polski i wszędzie mówić: "Jestem jaki jestem.
    Weźcie mnie do roboty."
    Ja znajduje zajęcie bez dużego problemu, dzięki następującemu "biznes
    planowi", który ci zdradze w tajemnicy:

    1. Najpierw musisz zdecydowac czym chcesz zarabiać. Masz do wyboru mózg,
    muskuły i tyłek lub kombinacje tych elementów. Załóżmy, że tak jak ja z
    chytrości wybierzesz mózg, bo używając go mozna zarabiać prawie bez
    ograniczeń.

    2. Następnie wybierasz pasującą ci branże/hobby i dokładasz do tego język(i)
    obce.

    3. Kształcisz się różnym sposobem i ciągle w tej branży, aby być bardzo
    dobrą a dodatkowo znajomość języka(ów) znacznie poszerza ci pole działania.

    I to cała moja tajemnica.

    vertret