PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to wolna amerykanka i musisz byc na kazde skinienie pracodawcy › Re: Re: Re: Czy to wolna amerykanka... - długie!
    From: " Marek" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Re: Re: Czy to wolna amerykanka... - długie!
    Date: Sun, 4 Sep 2005 18:31:36 +0000 (UTC)
    <df6ank$mbi$1@news.onet.pl> <df6bfg$vat$1@news01.versatel.de>
    <df6ncc$lg3$1@nemesis.news.tpi.pl> <df6nqo$e2h$1@kujawiak.man.lodz.pl>
    <df70mt$pr4$1@nemesis.news.tpi.pl> <dfafah$inp$1@inews.gazeta.pl>
    <dfbruv$isv$1@inews.gazeta.pl> <dfbvoa$ci1$1@news.onet.pl>
    <dfe5vb$hah$1@inews.gazeta.pl> <dfeinm$lcc$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <dfejfr$rb5$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <dfev6f$pih$1@nemesis.news.tpi.pl>

    Kira <c...@-...pl> napisał(a):

    > Re to: Krzysztofsf [Sun, 04 Sep 2005 14:31:50 +0200]:

    > No nie biore, bo mam takie skrzywienie, ze jesli JA cos
    > od kogos chce to nie czekam az mnie laskawie zaprosi tylko
    > dzwonie, umawiam sie i ide pogadac.

    Tak naprawdę, to twoje skrzywienie polega na tym, że nie potrafisz
    rozróżnić umawiania się z kimś, żeby zrobić z nim interes, od umawiania
    się, żeby ktoś ciebie przyjął do pracy.
    To dwie różne sprawy.
    Gdybym napisał mail lub zatelefonował do szefa firmy i poinformował,
    że jest dobry interes do zrobienia, to najprawdopodobniej umówiłby się
    chociaż z czystej ciekawości.
    Ale jeżeli ktoś szuka pracownika i podaje formę dostarczenia papierów
    mailem, osobiście, lub pocztą, to ON decyduje kogo zaprosi na rozmowę.
    Naprawdę dziwię się, że mieszasz te dwie sprawy.
    Zapewne od dawna umawiasz się tylko po to, żeby zrobić interes, a nie
    żeby się zatrudnić.

    Marek