PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo szanownych pracodawców › Re: Do szanownych pracodawców [OT]
  • Data: 2003-08-12 06:38:55
    Temat: Re: Do szanownych pracodawców [OT]
    Od: piotrr <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nina M. Miller wrote:

    > a to jest zupelnie co innego i nie nalezy tego mieszac:

    > - pieniadze wplywajace na wiejska sa pieniedzmi z podatkow WSZYSTKICH
    > ludzi, a wiec kazdy kto placi podatki, czyli przyczynia sie do
    > zdobycia pieniedzy przez rzad powinien potem ten rzad rozliczac z
    > tego, na co je wydaje.

    Eeeee... przecie to zupełnie fajnie z tymi pieniędzmi z budżetu. Można
    na to patrzeć na dwa sposoby. Byłem w weekend nad morzem, pojechałem na
    początku policyjnej akcji "pomiar"/"radar"/"prędkość"/czy jakjej tam a
    wracałem na jej końcu. Przedwczoraj usłyszałem że w wyniku tejże akcji
    policja po wzmożonych kontrolach wlepiła 180 mandatów w ciągu dwóch dni
    (sic!)

    pkt widzenia nr 1 - nieźle się chłopaki musieli opierdalać za pieniądze
    podatników w tym moje. co to było? jeden jajowóz na cały kraj? i jeszcze
    mówią w telewizorze że robote za też moje pieniądze w dupie mają? toć to
    system który sankcjonuje sikanie obywatelowi w szyje zaraz po odcięciu
    głowy!

    pkt widzenia nr 2 - fajnie że chłopaki są niemrawe bo zaoszczędziłem
    jakiś 1000 zł, z 10 pkt no i podróż trwała tam i spowrotem niecałe 10
    godzin zamiast 20-tu. no i miło że w tv mówią coby się takimi śmiesznymi
    akcjami nie przejmować bo prawda jest taka że można przez Polskę
    przelecieć 1000 km i nie zobaczyć radiowozu - pomijając te tekturowe
    oczywiście

    wiecie co? w zasadzie pod oboma pkt widzenia mogę się podpisać choć
    chyba wolałbym żyć w normalnym kraju gdzie jak się ma do przejechania
    500 km i brak złamanej autostrady to nie liczy się tej trasy na 4
    godziny a Policja nie narzeka na brak pieniędzy gdy dwóch na trzech
    samochodów wogóle nie zna przepisów a ten trzeci łamie je świadomie...

    > Niestety, wiekszosc ludzi w POlsce nadal nie widzi przelozenia miedzy
    > np. wyborami a tym, jak potem ci kandydaci dysponuja publicznymi
    > pieniedzmi i w nastepnych wyborach idzie glosowac na tych samym, co im
    > 4 lata wczesniej mamone rozkradli.

    problem z nami (Polakami mieszkającymi w Polsce) polega na tym że nie
    potrawfimy się zdecydować czy chcemy mieć normalnie czyli tak jak inni,
    czy po naszemu. a nie potrafimy się zdecydować bo nie akceptujemy faktu
    że żaden system nie jest idealny. jak dowiemy się że w stanach też
    ludzie śpią pod mostem to mówimy że tak nie chcemy i pieprzymy o
    "równych szansach" ale jak kukniemy w PKB na łeb to drzemy się że
    właśnie tak byśmy chcieli. mamy się za nie wiadomo co i zaraz byśmy
    zrobili porządek a że nie robimy? no cóż fakt że ONI do dupy rządzą i
    trwonią nasze pieniądze daje nam olbrzymi komfort psychiczny. nad tym
    jak tych ONYCH zmienić lub zdyscyplinować już się nie zastanawiamy "bo
    się nie da".

    Mentalności budowanej pokoleniami przez 200 lat historii najnowszej
    łatwo zmienić się nie da, wysysamy ją z mlekiem matki.

    Na szczęście teraz możemy sobie za cudze pieniądze pookupować Irak i
    jesteśmy z tego dumni. Zawsze nas okupowali a tera my możemy i to
    jeszcze całkiem gratis - znaczy się w promocji :)

    coś się rozgadałem z rana, chyba powinienem się wziąć do roboty ;)

    /p