PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to wolna amerykanka i musisz byc na kazde skinienie pracodawcyRe: Re: Czy to wolna amerykanka... - długie!
  • Data: 2005-09-04 18:10:16
    Temat: Re: Re: Czy to wolna amerykanka... - długie!
    Od: " Marek" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kira <c...@-...pl> napisał(a):

    > Poza tym, eksperyment ma jedna slaba strone: nie dam w nim
    > rady wykorzystac wiekszosci mozliwosci bo jak sie pokaze
    > osobiscie, to za chiny ludowe nie bede w stanie wmowic nikomu
    > ze po 50 jestem. A to bardzo ogranicza pole manewru...

    Zrób ten eksperyment, bo najprawdopodobniej dopiero wtedy będziesz
    w pełni wiarygodnym partnerem do rozmowy na temat bezrobocia wśród
    40+ ze średnim :)
    Ja reaguję względnie spokojnie na twoje teksty, bo wiem że zawierają
    tylko twój punkt widzenia, a że jest on oderwany od rzeczywistości,
    to juz inna sprawa.

    Co do eksperymentu, to nie musisz się martwić o spotkania osobiste.
    Wystarczy, że wyślesz x aplikacji na n ogłoszeń + y aplikacji do z firm,
    które możesz podejrzewać o potencjalny wakat.
    Dla porównywalności wyników pochwal się, że masz jakieś średnie techniczne,
    a potem tylko wpisuj wyniki w trzy rubryki:
    - odesłali papiery i napisali, że nie skorzystają z oferty,
    - przysłali samą informację o tym, że nie skorzystają z oferty
    - nie odezwali się wcale.

    Jeżeli będzie mieć farta i 0,5% zaprosi na rozmowę, to zawsze możesz
    powiedzieć, że zbierasz materiał na pracę dyplomową o rynku pracy :))

    Marek